فيلومينا حبيبتى عملت معايا معجزة عظيمه


فيلومينا حببتى عملت معايا معجزة <3
يوم الجمعه 15/7/2016
رحت زرتها وطلبت شفاعتها في موضوع مهم بالنسبالي وأعدت كلمتها شويه وبعدين صليت عندها وعند مارجرجس وبعدين وانا خرجه لقيت راهبه اعدة و معاها زيت فيلومينا اخدت منها ورحت أعدت علي السلالم اللي قصاد المزار وفتحت الازازه عشان ادهن بيها نفسي نسيت وشربت منها وبعدين خلصت ورحت ازور ابوسيفين وبعدين روحت وانا أعده لقيت مناخيري عماله تنزل دم كتير وانا مش من الناس اللي بينزفو من مناخرهم
المهم قلت ممكن من الحر نزفت وبعدين تانى يوم بردو بس زاد وبقي بجيب دم من بوقي كمان
المهم بردو قلت عادى ممكن يكون من البرد زوري مجروح أعدت تقريبا خمس ايام محطتش في دماغي اي حاجه
اليوم الخامس الصبح بعد ما وصلت الشغل بكح فحسيت ان في حاجه ضخمه في بوقي فجبت مناديل عشان اشوف ايه الضخم اللي في بوقي لقيت المناديل اتملت دم وفي حته لحمه كبيرة تقريبا عقلتين صباع طول وعرض كلها شعيرات دمويه مش حته دم مجلط كل اللي شافها اتخض وقالي مترميهاش وروحي حليلها المهم تاني يوم أخدتها معمل تحاليل
الدكتورة اول ما شفتها ايه دى ؟؟ منين ديه ؟؟ أزاى !!!!!
طيب حسيتى بايه ؟؟
لا مقدرش احللها من عندى ،، روحى اكشفي انف واذن وشوفي الدكتور يقول ايه
اليوم اللي بعدوو رحت كشفت الدكتور اتشد من شكلها وبعدين قلبي هو ربنا عمل عمليه من غير جراحه وعموما ديه لو عاوزة تتاكدى ايه ديه ونطمن اكتر تحليلهاا انسجه بس طبعا انا عرفت ان الدكتورة فيلومينا شافتنى من حاجه ومش فارقلي اعرفها